Skip to content

Angrerett

Dersom du ikke er fornøyd med varen/varene som du har motatt, har du som kunde alltid 14 dagers angrerett. Angrefristen løper fra den dagen du har mottatt varen(e).  Det holder at du gir oss beskjed (ved å kontakte vår kundeservice) om at du vil benytte deg av angreretten innen 14 dager. Du behøver altså ikke å ha sendt varen(e) tilbake innen 14 dager for at angreretten skal gjelde.

Slik går du frem når du vil returnere en vare(ne):

1. Ta kontakt med vår kundeservice via e-post for å melde i fra om din retur og for å motta en forhåndsfylt returfraktseddel.
2. Fyll ut et returskjema. (Skriv ordrenummer, og hva du ønsker å returnere)
3. Pakk inn varen(e) ordentlig og bruk den opprinnelige forpakningen samt en beskyttende transportemballasje, tilsvarende den som varen ble levert i.
4. Du kan nå returnere varen(e) til OEMparts.no ved å klistre den forhåndsfylte returfraktseddelen på pakken.
5. Ta vare på kollinummeret og kvitteringen helt fram til pakken er kommet tilbake til oss. Så snart vi har mottatt pakken din får du en mail fra oss som bekrefter dette.


Obs: Angreretten gjelder ikke for varer med brutt forsegling, det vi si vi garanterer refusjon på alle varer, så lenge de befinner seg i ubrukt stand når de returneres til oss. Alle merkelapper, etiketter og originalforpakninger må være intakte, og varene kan ikke være skadet, brukt eller vasket.

NB: Ingen angrerett på elektronikk.

Angrerettskjema